Mooie aflevering weer, met alweer een leuke twist en hersenkraker aan het einde!
Michael rood. Ik had alleen verwacht dat dat iedereen door zou gaan, maar Bruno kreeg ook nog rood.
Echt jammer dat hij eruit ligt. Fijne vent. Axel was duidelijk aangeslagen.
Kaat: wordt iedere aflevering verdacht gemaakt in de montage. Nu ook weer. Nog steeds mijn mol niet. Zou wel super zijn als ze het wel was!
Joeri: weinig gezien. Maar kan zich eventueel verdekt opgesteld hebben bij het gamen, en ervoor zorgen dat er teveel tijd werd verspeeld. Het is mij ook niet duidelijk hoeveel tijd het inchecken van een juiste koffer kostte? Leek het goed te doen bij het vinden van 3 van de 4 locaties.
Axel: Bij het gamen verdacht bezig, met het niet kunnen pakken van zijn koffer. Maar nauwelijks verdacht bij de brommertjes, geen goede mol-positie ook volgens mij. Die 455 euro halveren zet geen zoden aan de dijk, daarvoor ga je je denk ik niet in de kijker spelen.
Elisabet: weer een twijfelgeval. Snel voorbij de koffer met 1.000 euro rennen. Maar zou de Mol het familielid niet aan iemand anders gunnen? De Mol weet wel op wie je Michael moet laten invullen om de meeste kans op een rood scherm te krijgen. Dat kan ze zo van de productie hebben gehoord. Goed in tekenen, maar zegt dat Joeri verkeerd loopt wat niet zo is, leek het. Verdacht gemaakt met het toilet-bezoek. Terwijl ze waarschijnlijk toch al te laat waren.
Bas: stond in een sleutelpositie bij de tweede opdracht. Hij en Kaat hadden daar invloed op beide andere duo's. Hij vond de eerste mozaïek vrij vlot, maar de andere laat, waardoor Elisabet en Joeri in tijdnood kwamen. Ook bij het gamen niet onverdacht, maar ook niet opvallend. Tegenover zijn "bezoek" hield hij zich op de vlakte. Mijn eerste indruk is dat mijn Mol het niet zo slecht gedaan heeft deze aflevering.
Maar dat is een bekend fenomeen van zo direct na de uitzending als je Mol er nog in zit.