"Ready or not..." Ik wist ook dat het een andere versie was, maar nooit bij stilgestaan dat er een stukje was ingezongen. Misschien omdat ik zelf ook meezong bij het kijken.
Maar goed, vorige aflevering bleek natuurlijk al dat Elisabet kon zingen, maar ik heb niet die link gelegd.
Goed gedaan! Toffe mol. Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter de wisseltruc tijdens die disco. En blijkbaar had ze in eerste instantie niet zo gemold bij de escapeboot, omdat de opdracht eerst niet zo goed ging met de groep op het water. Ze had dus bij de puzzel willen mollen (precies volgens de briefing), maar blijkbaar was Bruno toen wel heel goed bezig.
Hoe dan ook, ik vind dat ze het erg goed heeft gedaan, zeker voor een onvoorbereide mol.
Fijn dat Axel, degene die als eerste de mol in de smiezen had, ook heeft gewonnen. En Bas bleek toch een veel slechtere leugenaar dan ik dacht.
En toch zou hij een fantastische mol kunnen zijn, denk ik. Maar ook hij heeft het goed gedaan. Het is misschien niet zo tactisch van hem om Kaat en Joeri in de juiste tunnel te duwen
, maar dat maakt het ook wel weer sportief na al die vrijstellingen die hij zelf heeft gekregen.
Al zou ik zelf een stuk egoïstischer zijn geweest als ik hem was. Wauw, en het misschien-scherm van Martijn en Bruno... Het leek erop dat Martijn toch niet meer wilde (hij wilde ook liever voorbereid zijn) en dat Bruno ontzettend liep te balen. Bruno zou ook een goede mol zijn geweest, denk ik.
Ik vind het denk ik wel te heftig dat ze aan 30 mensen vertelden dat ze in hen een potentiële mol zagen, waarvan er 20 dan uiteindelijk niet eens mee mochten .
Daar ben ik het ook wel mee eens. Je krijgt dan toch de indruk dat je al bijna in het vliegtuig zit (zeker met die blonde vrouw, die was helemaal ontroerd) en dan wordt het 'toch niet'. Dat is spijtig. Hopelijk is er ook voor hen goede nazorg.
Heel mooi seizoen! Enige punt van kritiek zijn toch de vele dierenopdrachten (waarbij het niet altijd diervriendelijk overkwam). Qua kandidaten, mol, opdrachten, verhaallijn, locaties, presentatie, ontknoping en nabespreking helemaal top!