Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Zeer erg jammer dat de spoiler gewoon echt de spoiler was tot afl7 echt stom voor de makers wel...
Jeeeh, geen spoilers meer! Nu wordt het pas echt spannend 😁.
Well... Ik heb er toch nog twee, en ik zet ze voor de zekerheid in een spoiler. Ze zijn best concreet namelijk en ik wil niet nog eens een fiasco laten gebeuren op dit forum.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Aangezien mijn theorie van vorige week over de afleveringstitel tegenstander klopt met de laseropdracht neem ik aan dat de titel van aflevering 8 ''doorgeven'' gaat over de opdracht waar de kandidaten op de brug staan en er een veerboot onder de brug door rijd. Dit fragment zit in de leader, en je kan duidelijk Rob zijn stem horen. Dat zou betekenen dat Rob er niet uit gaat volgende week, aangezien die opdracht nog niet zal komen. Je kan ook in de leader Miljuschka zien bakken in de oud mollandsche gerechten (de hand in combinatie met het groene jurkje kan alleen maar Miljuschka zijn), dus die valt ook niet af tot die opdracht is geweest. Dan blijven alleen Leonie, Buddy en Nathan over om volgende week naar huis te gaan. .
Leonie zegt in haar testbiecht dat er nog 4 kandidaten over zijn en dat Nathan, Rob of Miljuschka dus de mol moet zijn. Biecht onder de verkeerde aflevering geplakt?
Nou, dan gaat het lekker met alle spoilers dit jaar.
Ze zegt duidelijk: “er is 1 mol en er zijn 4 mensen.. ik ben zelf niet de mol .. dan zijn er 3 kandidaten over”Buddy dus next exit
Ze zegt ''Er zijn 4 kandidaten, en een mol.''
Nee ze zegt precies hoe ik het schreef. Letterlijk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
641 gasten en 3 vaste bezoekers