Het lijkt me een beter idee dan stoppen met Wie is de Mol omdat er per definitie iets uit kan lekken.
Ik denk dat er best een oplossing te vinden is tussen die hele drastische oplossingen zoals stoppen of mensen niet naar huis sturen en midden in een drukke stad op een plein met misschien wel duizenden omstanders een opdracht uitvoeren. Ik denk dat de meeste opdrachten al gedaan worden op een afgelegen en misschien ook wel afgezet stuk land.
Als je al opdrachten uitvoert in een drukke stad, doe het dan helemaal aan het begin van de serie. Als je later in de serie opdrachten uitvoert in de publieke ruimte, doe het dan onopvallend. Gebruik dan kleine groepjes met een relatief kleine camera. Doe de opdrachten het liefst in een voertuig en beperk op die manier het risico.
Er is altijd een risico om gezien te worden. Als je echter tussen duizend omstanders een opdracht doet dan is de kans minstens 1000 keer zo groot dan als je op een afgelegen stuk land een opdracht doet waar toevallig iemand langs kan lopen.