zo ver ik weet is het niet de bedoeling dat kandidaten iemand die ze absoluut niet verdenken noemen als verdachte. Ook ga ik er van uit dat ze de test op een dusdanige manier maken dat je daaruit zou kunnen opmaken dat ze de persoon verdenken die ze zeggen te verdenken.
Als je dan nu al weet door de gelekte beelden wie er over blijft in de laatste 5 en als je dan ook al weet dat er één gemeenschappelijke naam is die iedereen op zijn minst een beetje verdenkt. De enige die natuurlijk een hele andere naam noemt is de persoon zelf. Daar komt nog bij dat de kandidaten die afvielen niet Leonie verdachten.
Dit is natuurlijk geen toeval. Het is of omdat Leonie de mol is of omdat de regie wel heel erg probeert te sturen. Dat is ook de reden dat ik vind dat ze langzaam het spelletje kapot aan het maken zijn als ze zo aan het sturen zijn.
Je hebt hier het klassieke dilemma te pakken waar we hier al jaren over klagen op het forum. Ik heb de strijd opgegeven. Ik weet gewoon dat ze immens 'gemeen' sturen.
En ze sturen nu gewoon Leonie als afleidingsmol en zetten op voor een onthutsende ontknoping als zij vlak voor de finale afvalt. Want wie is het in godsnaam dan? Ze willen dat duizenden kijkers hun haren uit het hoofd trekken.
Dat Rob al weken strak onderaan staat in de .nl statistieken, als gepresenteerd o.a. bij Moltalk, is geen toeval, nu weer 6%, hij was 10e, 9e en nu 8e maar dat komt niet omdat hij stijgt maar omdat er maar 8 kandidaten over zijn inmiddels.
Massa-manipulatie ja. Spel kapot gemaakt, dan jaren geleden al.
Is er dan niks moois meer te speuren bij de mol? Jawel, ik zie nog genoeg mollenstreken bij Rob. En verleden jaar bij Merel ook, zoals bijv. de kooi, dat was echt een wonderschone streek die me nog jarenlang zal bijblijven. En daar moeten we het dan inderdaad mee doen....