Nou ja Rick heeft ons vorig seizoen beloofd dat aflevering 9 van seizoen 20 tof ging worden (beter dan die van seizoen 19 iig) dus wie weet wat dat gaat betekenen. In ieder geval die opdracht met het Nederlandse eetkraampje zit erin want dat is de enige uit de leader die niet in de vooruitblik van aflevering 8 te zien is.
Misschien mogen ze koekjes van eigen deeg bakken voor de mol
Gek die uitspraak van Leonie, maar ik kan er weinig mee want het kan twee kanten op zijn.
Waarom ik neig naar een montage fout is omdat ze het over 4 mensen heeft. Als je 4 kandidaten zegt kan je daarmee bedoelen, iedereen behalve de mol. Maar 4 mensen, dan heb je t over iedereen, inclusief de mol, lijkt me
"Er is 1 mol, er zijn 4 mensen". Er zit ook niet het woordje "en" tussen.
En dan daarna gaat ze afstrepen, ik ben het niet, Nathan is het niet. En dan zegt ze nog "Rob en heel erg Mil". Daar zet ze dus op in? waarom zou ze dat zeggen als ze al heel erg op buddy zit?
Maarja, het verhaal is warrig, en Leonie ook, de makers knippen veel in de testbiechten. dus zekere conclusies eraan verbinden doe ik niet.
Als het wel een montagefout is, dan is het ook niet haar praatje bij de eerstvolgende testbiecht, want dan is Buddy er nog niet uit, dus dan moet het 2 testbiechten verder zijn, bij de laatste afvaller voor de finale. En dat kan alleen als de laatste 2 één voor één afvallen.