Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik heb hierdoor in de poule dus wel mijn vrijstelling gewijzigd van Mil naar Leo en mijn afvaller van Leo naar Buddy...
Ik had hierdoor ook buddy als afvaller..Jullie hadden gelijk
Ik heb dat er nooit in gehoord, er hoeft niet perse geknipt te zijn. Altijd gedacht dat ze het over 5 totaal had. Ze uitte haar twijfels maar blijkbaar was Buddy niet de mol in haar ogen.
Nu de spoiler geen spoiler blijkt te zijn vermoed ik dat Buddy uit de biecht van Leonie is geknipt door de productie.Wellicht zat Leonie in de Buddy tunnel. Daarom is ze nu afgevallen, zoals ook Claes.
Toch geen montagefout dus. Leonie is weg en Buddy is er nog.
Ik zat even op Twitter te kijken en toen zag ik een bericht langs komen dat iemand de stemvervormer heeft veranderd naar de echte stem van de mol ik heb eigenlijk een idee dat dit niet echt is ik had het ook gevraagd maar meerdere mensen zeggen ja het is echt maar luister zelf maar je hoort duidelijk de stem van de mol is dit echt of nep? Ik twijfelde om het hier te plaatsen maar ik wil toch zekerheid hebben van meerdere mensen om te oordelen of dit echt is als je op de link klikt kom je bij de audio bericht terecht. (Ik denk dat het niks is maar mensen zeggen dat het echt is)https://m.soundcloud.com/arie-storm/wie-is-de-mol-2020-de-mol-ontmaskerd
Er wordt geen stemhervormer gebruikt - het is een tekstvoorleesprogramma. Daar typt de mol in wat er gezegd moet worden, en dat programma spreekt het dan uit. Google translate heeft er ook zo een.
Ja dacht ik al want het klonk niet als een echte stem.😂
Ik heb ook twee keer geprobeerd om dat er bij deze Arie Storm onder te zetten maar mijn commentaar wordt steeds verwijderd, haha. Maar nee, aan de manier van intonatie kan je duidelijk horen dat dit gefragmenteerde zinnen zijn, die komen over het algemeen uit een voorleesprogramma.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
569 gasten en 4 vaste bezoekers