Even om de advocaat van de duivel te spreken - dit zijn dus losse woorden. Als je iemands intonatie niet kan horen in een zin is het mogelijk om bijna iedere stem te bereiken door de frequentie aan te passen (denk aan de vroegere langspeelplaat). Als je dit minder zou vertragen wordt het een hogere mannenstem -> bv buddy. Omdat mimiek en bijvoorbeeld nadruk heel belangrijk zijn om iemands stem te bepalen gaat dit hier niet - de zinnen zijn niet als 'geheel' ingesproken, dus de context mist.
Ja ik snap je. En ik probeer t echt te onthoren maar t lukt me niet. Ik hoor echt in zowel zn uitspraak van letters en de naam Buddy en gewoon hoe hij praat dat t Rob is. En het is geen wenshoren trust me
Heb t ff geprobeerd zelf en krijg geen enkele stem vervormd tot Rob.
Het is ook geen google stem. En ook geen live kastje oid. De mol heeft zinnen ingesproken vooraf en hier is n morphe software overheen gegooid. (Is niet ingewikkeld heb je zelfs apps van) Losse zinnen worden vervolgens afgespeeld door de tel maar wel degelijk oorspronkelijk de stem vd mol.
Anders zoals we gister dus zagen bij de mol wat overigens gelukkig ook netjes werd aangegeven.
Dat is hoe ik m zie i.i.g