Ik heb gestemd op:
-Regina's ongeloof (S8). Toont toch een beetje Dennis' kunnen als Mol; een van de beste óóit. Fantastisch moment.
-Angela en Karel in Japan (S10). Hoewel niet zo leuk als het etentje in seizoen 6, was deze opdracht voor mij ook leuk om te zien. Gewoon een tribute naar de eerdere series vond ik erg leuk in serie 10, dus ik hoop dat ze in het komende seizoen er ook weer goed hun best voor doen.
-Jullie kunnen de toekomst naar jullie hand zetten (S11). Weliswaar uit mijn eerste seizeon wat ik zag... Maar mijn mond viel open. Wat gaaf! Ik denk dat dit mijn ultimatum was van WIDM wtf moment, samen met de opening van seizoen 18. En dan heeft Pac misschien gelijk over het primacy effect, maar ook zonder het primacy effect denk ik dat ik dit één van de gaafste momenten ooit had gevonden.
Dan zijn de volgende het helaas niet geworden.
-Stierenvechten met George (S3). Ik houd gewoon niet van dingen met stieren haha
-Landentwist (S9). Hoewel toen misschien wel gaaf, keek ik seizoen 9 pas na seizoen 11 en 12, waardoor een landentwist voor mij eigenlijk als iets 'gewoons' aanvoelde.
-Ellie bespreekt Ethordiscipline (S16). Leuk moment, lachen, maar geeft voor mij niet de magie weer wat WIDM heeft. Dit staat misschien op 1 wat betreft Ellie momenten, maar zeker niet wat betreft WIDM momenten. Daarin vind ik hem in de poll nu al overgewaardeerd