Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Nee dat is uitgesloten. Het tweede karakter, dat in de originele blur al goed te lezen is, zit in geen van de namen van de andere 19 mollen. Aldus iemand die Chinees kan lezen en schrijven.
Kan je diegene ook vragen of 1 van de tekens van de naam van Rob heel erg op een ander chinees teken lijkt (net 1 streepje iets anders) waardoor er iets anders kan staan dan Rob? Vooral het eerste teken is zo erg geblurd in de originele frame dat ik die lastig te bevestigen vind.
Wow, Rat Wel jammer dat ze er in afl. 5 al een eenduidige hint in moesten(?) stoppen. Waarom in hemelsnaam?
Tja, bijna de hele goegemeente heeft hem gemist. Zo makkelijk was het toch niet.
Ik heb het even aan mijzelf gevraagd. Die zegt: "De kans is klein." 本
Oh, je kan zelf Chinees, haha, dat had ik niet door Dank je! Zie jij ook de naam ******** in wat er leesbaar is op het screenshot (dus niet de simulatie?)
Oh, je kan zelf Chinees, haha, dat had ik niet door Dank je! Zie jij ook de naam ******* in wat er leesbaar is op het screenshot (dus niet de simulatie?)
Dat eerste teken is lastig, maar de blur kan kloppen. Het eerste karakter van de molnaam is in ieder geval zeker niet uit te sluiten.De tweede is een no-brainer. Zoals eerder gezegd: geen enkele ex-mol of andere deelnemer heeft dat karakter in de naam zitten.Het is klaar.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen) Dat zou heel mooi zijn, want ik zit al heel lang grotendeels op Rob Maar nog 1 vraag om het zeker te weten, kunnen die eerste 2 tekens, waarvan alleen het 2e teken zeker is, niet een ander logisch woord vormen ipv een naam? Bijvoorbeeld Hij is de mol, of iets dergelijks.
Het zou bijvoorbeeldSpoiler (klik om te tonen/verbergen)日本kunnen zijn, maar dan klopt het eerste karakter al niet met de blur. En verder snijdt "Japan is de mol" ook niet echt hout. Ik heb niet zo veel zin om door een woordenboek te gaan, maar het feit dat de molnaam al goed bij de blur past zegt misschien al genoeg.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)日本En verder snijdt "Japan is de mol" ook niet echt hout.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
627 gasten en 4 vaste bezoekers