Van de waaiers die nog niet vertaald zijn is er één nog best groot in beeld, maar deels tijdens een fade-in en deels met veel beweging. Hierdoor is niet direct duidelijk wat er te lezen is. Totaal is de waaier ongeveer een seconde te zien tijdens de run van Johan. Deze waaier heb ik altijd interessant gevonden, omdat:
- Het een "... is de Mol" waaier is;
- Het uit 5 tekens bestaan (geschikt voor Buddy, Rob en Nathan).
Er zijn 2 frames waar het tweede teken niet totaal wazig is. Dit lijkt op het tweede teken van de naam van Rob. Maar Rob heeft zelf iets gezegd in de trant van "één streepje meer of minder en er staat iets anders". Ik heb wat geprutst met motion blurs met de naam van Rob en daarmee is het voor mij vrij aannemelijk dat het tweede teken op de waaier het tweede teken uit de naam van Rob is. Het eerste teken is slechter te zien, maar zet in elk geval geen streep door de mogelijkheid.
Stel dat Rob een kandidaat is, dan is het ook oneerlijk voor de andere kandidaten dat er een waaier tussen zit die sterk lijkt op zijn naam. Dat kan ze onterecht de verkeerde kant op sturen. Ik ben zelf overtuigd dat dit DE waaier is met de naam van de mol.