Kijkend naar de (grappige
) reacties, dat de voetbaltermen-theorie en de 'eerste letter van de afleveringstitel is geeft de naam van de afvaller'-theorie beiden doorbroken zijn
Dan moeten we maar eens gaan kijken hoe de titels op de kandidaten/mol slaan. Wellicht zit er elke keer dezelfde persoon tussen de mogelijkheden en dat zou dan toch wel op moeten gaan vallen.
Uit aflevering 1 "Afgeschermd" heb ik tot nu toe:
- Claes wordt door Tina 'af geschermd' in de escape room opdracht.
- Johan en Tina's ogen werden door Jaike afgeschermd tijden het steen, papier, schaar voor het penningsmeesterschap.
- Leonie en Jaike zetten een zwarte vrijstelling in die al de andere vrijstellingen hebben afgeschermd.
- Miljuschka is de enige bij wie de vrijstelling niet wordt getoont, zij schermt hem af voor de anderen/camera.
Uit aflevering 2 "Tegendraads" heb ik tot nu toe:
- Claes draagt Rob op om de kabels te knippen, maar pakt vervolgens heel tegendraads de kniptang weer af.
- ... help?
Uit aflevering 3 "Welvarend" heb ik tot nu toe:
- Nathan wordt penningmeester hij krijgt het gewonnen geld deze aflevering (pakt het zelfs uit Rik's handen bij de 'thee pot' opdracht) en is dus welvarend.
- Nathan, Buddy en Miljuschka zitten als enigen in de juiste hovercraft, zij zijn dus 'wel' varend.
- Team 'Girls' (Jaike, Leonie en Nathan) hebben bij de opdracht 'beeldig' het meeste verdient, zij waren daar dus de welvarendste.
(Voor de duidelijkheid heb ik afvallers even niet onderstreept, dus alleen kandidaten waar het over gaat die er ook nog in zitten).
Graag aanvullen waar kan
Vooral bij aflevering 2 heb ik maar weinig moet ik zeggen.