Ik zocht in afl. 2 bevestiging voor Mol Nathan, en kreeg die ook ...maar iets te veel naar m'n zin. Hadden meer Nathan verdenkers dat, dat 'ie voor jullie gevoel iets te verdacht werd gemaakt door de regie?
bij de stuwdam werd er wel heel erg de nadruk op gelegd (door Mil en de regie) dat 'ie verdacht bezig was. Dat Nathan er om moest lachen was zelfs vol in beeld.
In de taxi was hij het het meest verdacht van alle kandidaten vond ik. Dat lag volgens mij aan de keuze van de regie.
Ik vond wel dat onnodig de aandacht werd gevestigd op zijn geloop bij de stuwdam.
In de auto viel vooral zijn gelach (en dat van Rob) me op (maar aangezien de hele situatie vooral komisch was, zag ik dat niet als verdacht). Dat hij zei dat ze niet meteen moesten bellen, was me even ontgaan, maar ik keek de aflevering met meerdere mensen en we praatten er regelmatig doorheen dus dat kan ik daarom gemist hebben. Ik vond dat niet een super opvallend moment in ieder geval. Maar, ja, dat hij zo verdacht werd gemaakt bij de stuwdam doet mij ook wel een beetje twijfelen aan of hij het dan wel is.
Ik vond overigens wel dat Leonie en Mil (de andere twee mensen uit team groen) door de gehele aflevering heen veel verdachter werden neergezet dan Nathan, wat ik dan weer als een soort bevestiging zie, aangezien dat erop kan duiden dat zij als bliksemafleiders worden gebruikt voor Nathans mollenstreek.