Hoewel ik voorheen in de nathan tunnel zat maar nu mijn twijfels heb gekregen en naar Buddy neig
Maar zo kan ik voor de meeste kandidaten een heel lijstje met molacties maken, ik mis nog een smoking gun die nu ineens gevonden lijkt te zien als je de reacties op het forum ziet.
Hoezo is ie lang bezig met 50 euro? Viel volgens mij wel mee en daarmee 1 van de beste acties van die opdracht.
Hij wil bij het kastje met snoeren blijven om toch te proberen die 500 euro te verdienen ipv nog te klooien met de snoeren, wat Mil wil. Die komt nu ook het kastje controleren en kan èn alsnog t kastje fixen èn zien dat oa Nathan loopt te mollen. Dat risico neemt een mol niet zo snel. Ook wordt als Mil erbij komt erg expliciet in beeld gebracht dat er nog een fout in zit.
De 50 euro actie was voor hem een rare actie:
1. Hij is een teamspeler maar gaat daar compleet rogue en solo. Hij weet de regels maar het valt zo niet op dat hij niemand tegen houdt die zich niet aan die regels houdt.
2. Het lijkt heel mooi maar 50 euro is een van de laagste bedragen.
3. Hij heeft dat feitelijk niet in zijn eentje gedaan, er hangt al een helft van 50 euro.
Het kastje met de snoeren is heel opvallend. Na bevestiging van de laatste draait kijkt hij naar het lampje en zegt 'he, hij doet het niet'. Hij zal toch wel weten dat je de draden bevestigd als de stroom eraf is en het lampje niet aan kan als de knop 'aan' niet wordt ingedrukt? Ik denk dat daarom getoond werd dat de groene wel af is gestoken. Dus goed was alleen niet aan gezet was. Ik denk dat hij er ook goed mee weg komt. de vrouwen weten immers zeker dat de draden goed zaten. En hier op het forum richt men zich ook voornamelijk op de draden en contacten zonder op de aan knop te letten (die Buddy bv wel expliciet indrukt).
Ah kijk, ik heb mezelf in elk geval weer overtuigd
De verbindingssnoeren lijkt hij druk mee bezig maar hij laat overal losse stekkers liggen en rent enthousiast zonder iets in zijn handen verder.