Nathan niet mols in deze aflevering. Doet erg opvallende dingen die hem verdacht maken zonder dat het effectief is voor de mol.
Letter-opdracht. Valt hier op als mols door geen letters te vinden, terwijl dit een paar letters vinden mogelijk was zonder geld te verdienen.
Laser-opdracht. Valt weer op door uit te vallen, zonder dat dat erg nadelig is voor de pot.
keuze-opdracht. Kiest geld, op zich al onmols, maar is vooral verdacht door niet het park in te willen om te proberen de mol te ontmaskeren.
met name het niet vinden van letters en het kiezen om niet het park in te gaan viel ook bij de andere kandidaten erg op. Ik geloof dan ook niet dat iedereen zijn Nathan-verdenking heeft laten vallen. Er wordt enorm gerommeld door de regie altijd met de verdachtmakingen.
Nathan zegt op de markt tegen een Chinese dame : “You see?”, en bij see wijst hij heel nadrukkelijk naar zichzelf. Zou zomaar zhi kunnen zijn: mol.
Zhi betekent niet mol, is al tijdje geleden ontkracht.
Tja, ik heb toch het idee dat als je Nathan nu nog verdenkt, dat dat echt tunnelvisie is. Het mag natuurlijk, maar ik denk echt dat hier meer en meer wensdenken bij zit. Ik wil het ook, maar hij is het gewoon niet.
Ik bedoel, heel veel dingen kun je 2 kanten op uitleggen, maar totaal onnodig 250 euro pakken doe je als mol volgens mij echt niet. Al is het maar voor de aflevering 10-beelden waarin de mol straks gezellig met zijn eigen waaier staat te wapperen tussen de Chinese danseressen.
Dit nog los van het superverdacht niks vinden bij de letteropdracht en het nogal lullig buitenspel komen te staan bij de cirkels.
Eens, dat zie ik ook erg sterk bij met name Nathan. Dat er veel vanuit tunnels geredeneerd wordt. Dat mag natuurlijk, maar als we met zn allen langer een open blik houden zijn we wss nog effectiever in het vinden van de mol