En waarom zouden ze Nathanverdenkingen dan van ons weghouden als hij de mol niet is volgens jou?
Omdat mensen denken dat de mol buiten de verdachtmakingen wordt gehouden. Dwaalspoor.
Okee, ik spreek hier nu even niemand persoonlijk aan omdat dit bericht niet is gericht aan een iemand specifiek. Ik merk dit seizoen dat er meerdere mensen die Nathan minder of niet verdenken in dit topic komen om aan te geven dat 'Nathan verdenkers Nathan verdenken om (vul reden in) en dat hij gewoon echt niet de mol is'. Ik heb er absoluut geen problemen mee als mensen Nathan niet verdenken om wat voor reden dan ook, voel je vrij om je redenen hier te posten. Maar vul alsjeblieft niet voor anderen in waarom zij Nathan wel/niet verdenken en de overige kandidaten minder/niet. Ik zeg er nu wat van omdat het al herhaaldelijk is gebeurd en ik het een beetje irritant begin te vinden. Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om iemand te verdenken, en misschien geldt wat jij denkt over waarom mensen Nathan verdenken en waarom zij de rest niet verdenken inderdaad wel voor sommige mensen, maar stop alsjeblieft met generaliseren.
Er is sprake van tunnelvisie, dat is elk seizoen zo, ook bij mij, en op verschillende kandidaten. Dat is ook helemaal niet erg en jij vat het veel te negatief en als persoonlijke aanval op.
In dit seizoen is al een paar afleveringen lang veel tunnelvisie op Nathan, waardoor ook in andere topics dan het Nathan-topic veel zaken richting Nathan worden geredeneerd, die, als je het objectief bekijkt niet per se aanwijzingen voor Nathan als mol zijn.
Dus ik probeer gewoon een oproep te doen om nog niet te vroeg te gaan tunnelen zodat we samen sterker staan in het ontmaskeren van de mol. Want tunnelvisie draagt daar niet aan bij. Iedereen is vrij om met die oproep te doen wat ie wil natuurlijk
Zie het als een aanmoediging
Nathan is overigens ook 1 van mijn hoofdverdachten, samen met Rob en Mil sluit ik ook nog niet uit. Vorig jaar ging ik te snel tunnelen en daardoor sloot ik Merel onterecht uit.