Het kan zeker dat we in afl 10 een molactie zien waar in een letter wordt verstopt, maar dit is puur gokken. Er is op dit moment geen enkele aanwijzing voor en ook niet dat Nathan dat dan gedaan zou hebben. Rob loopt ook ergens in zn eentje. Het blijft natuurlijk een lastig te verstoppen letter. Ik denk dat je dan beter kan mollen door je groepje de verkeerde straten in te leiden.
Dat denk ik niet maar dat heb ik heel uitgebreid beschreven in het molduel dus ik zal het maar niet hier ook neer zetten. Ben het met je eens dat het veel theoretiseren is dit jaar. We zien tot no te volgens mij van niemand echt iets zichtbaar mols.
Ik vind helemaal niet dat ie raar of anders doet als ie het verteld. Het is wel weer even een goedmakertje idd, want eerder deze aflevering viel hij ook al weer op bij de rest door geen letters te vinden en af te gaan. Maar toch, ander kandidaten zullen het toch ook gek vinden dat hij niet het park in wilde?
Gek in de zin dat hij in een hele andere vibe een hele andere reden geeft in zijn biecht dan in de groep. En geen van de kandidaten vindt het raar. In tegendeel, ze vinden het perfect bij Nathan passen, vinden hem keilief, zijn vertederd en verdenken hem niet meer.
Die is wel interessant, zal daar ook eens op letten. Aan de andere kant, als mol wil je toch ook bij de kijker juist anderen verdacht maken?
Jawel, maar dat doet hij daarmee ook niet. Het zijn uitspraken als 'Die-en-die vraagt me steeds of ik de mol ben. Dat kan natuurlijk een uitstekende mol zijn' Of 'zus-en-zo is acteur, dus kan prima een mol zijn'. Het lijken schoten voor de boeg voor de eerste aflevering te zien is, heel theoretisch. Dat doet hij tot nog toe elke aflevering, hij heeft geen een mogelijke actie of iets wat hij gezien heeft, benoemd. Heb dat nog niet eerder bij iemand gezien, ook niet bij vorige seizoenen.