Ik heb Nathan ook zeker niet weggestreept. Sterker nog, ik zit nog steeds diep in deze tunnel, maar heb een tussengang gevonden om regelmatig even koffie te gaan drinken in de Robtunnel
Ja zoiets idd
Alles bij elkaar heb ik voor Rob meer onmolse puntjes. Meeste niet uit de laatste afl.
Vooral ook weer dat bijna iedere kandidaat weer even via een biecht moest benadrukken dat Nathan de mol niet kan zijn en ze ervoor kiezen dat ons te laten zien. Waarom dat doen als hij gewoon kandidaat is?
En dan die 250 ipv de wandeling..250! sorry dat ik t zeg maar als kandidaat zijnde moet je wel goed debiel zijn die keuze te maken. En Nathan is zeker niet debiel. Hij moest verdenkingen afschudden en dat blijkt nu gelukt (mil)
Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat hij dus wel de mol moet zijn.
En dan ook nog eens al die gekke gesprekjes op hotelkamers die gewoon ongemakkelijk aanvoelen. Precies hetzelfde gevoel gaf Merel mij met al die gekke gesprekjes met Jaime.
Het is een onderbuikgevoel bij Nathan en voelde t al in afl 1.
Waarbij ze Leonie als mollende mol in beeld brachten en bij Nathan dat hij het allemaal zo goed deed met die 50 euro (tablets) .. van de rest zagen we alleen flarden.
Waarom hem meteen als fanatieke kandidaat neerzetten als ze al weten dat hij ver gaat komen?
Niks klopt... als ik nu moet kiezen blijf ik lekker bij Nathan