Ik ook, kan niet uit de tunnel komen hoe erg ik mijn best gedaan heb.
Vind het ook eigenlijk maf. Aflevering 9 zou een spectaculaire twist krijgen. Dan krijgt Nathan als eerste in twintig seizoenen niet de vraag of het gedrag kandidaats of mols is maar een constatering: "het is coaching door de mol". En bijna niemand lijkt deze zin op te vallen??
Er zijn gewoon teveel tekenen ook voor de overige deelnemers.. Rob verdenkers vinden dat Robs acties schrééuwen dat hij de mol is, ook deze aflevering weer. Ik skip Robs gedrag gewoon volledig bij het kijken merk ik
Dat is die verdoemde tunnelwerking
Maar zeker, weer een aantal prachtige hints naar Nathan nu, geweldig verwoord door je eerder al. Absurde actie om Rob en Buddy het goede antwoord te laten geven, terwijl ze overduidelijk niet hadden opgelet. Drop proberen te verkopen aan Chinezen, terwijl vrijwel iedereen die niet is opgegroeid met de smaak van drop het spul niet door z'n strot kan krijgen. Zo onnatuurlijk ook toen hij met de mol aan de telefoon was, als enige zeggen dat hij de mol vertrouwt en gaat doen wat die zegt. Twee keer het grote X gebaar makend.. Altijd maar die sleutelrollen die hem in de schoot worden geworpen. Dan bij de test een fout van Rob noemen die 100% zeker een fout van hemzelf was haha. Duidelijk in beeld dat Nathan een briefje van 70 uitrolde en er gelijk 75 van maakte in z'n hoofd. En die ononderdrukbare grijns en opgekropte energie op het einde, ik voelde gewoon dat hij het bijna niet langer binnen kon houden en eruit wilde gooien dat hij de mol is.