Een mooie misleid-actie van de productie in samenwerking met Moltalk. Dus Rob niet meer de mol.
Precies omdat het zo werd uitgemeten in moltalk, denk ik bah....nu is hij niet meer mol potentieel. Toch blijf ik nog lekker in het tunneltje, dat maakt kijken een stuk leuker voor mij persoonlijk.
Wel veel mollige streken deze aflevering namelijk:
- Even terloops benoemen alleen in een automaat te kunnen rijden (mooie voorzet)
- hij doet echt vrij weinig met die portofoon, en leest verkeerd voor
- gaat meteen voor groepsvrijsteling en loopt opeens rond te bazuinen dat hij ZV heeft
- er was op een gegeven moment ook zo’n lachje bij uitleg Rik, kwam Mols over
- vind hem heel wat molbiechten hebben
- Wat is dat toch met non-stop die hoed op met een duidelijk in beeld gebrachte veer. Denk telkens dat dit nog wat is, ben er niet achter wat. Iets met geluk en ongeluk ofzo..
- het minst van iedereen verdient in porseleinen kamer (225€), en we zien niet hoe die porseleinen beelden daadwerkelijk omgaan. Ik vermoed gewoon omgeduwd met zijn hand. En ook als tweede gegaan, alvast even eerst iemand anders wat laten omkukelen zodat het minder opvallend is dat hij er 3 meeneemt in zijn tocht
- al die biechten van andere kandidaten waarbij wordt genoemd dat Rob niet verdacht is
Ben op mijn tel aan het typen dus excuses voor types en layout maar kan zo wel even doorgaan....
Wat tegen hem spreekt is dat in moltalk die actie bij parkeren zo werd uitgemeten en hij tezamen met Nathan bovenaan in de landelijke polls staat. Dat doet mij twijfelen....