Wat mij opviel is dat (door de harde wind) een nieuwe tattoo zichtbaar werd bij Rob aan zijn rechterkant onder/achter zijn oor: een vraagteken. Het kan misschien een neppe zijn..
Rik zei namelijk dat de mol op de brug zijn ware ik zou laten zien. De vraagteken zou kunnen wijzen op de grote vraag 'Wie is de mol?'
Kan iemand checken of hij deze al had of niet? Hij heeft zo'n bos haar en op zijn insta zie je alleen maar zijn linkerkant
De tatoeage zit links en had hij in 2012 al.
Wat me wel opviel bij het bekijken van (met name de laatste) filmpjes, is dat Rob links een apart klein oortje heeft. Niet helemaal goed aangelegd of misschien door een ongeluk ofzo? Waarschijnlijk heeft hij daarom lang haar (links meestal over z’n oor) en de hoed om dat haar op z’n plek te houden. Zou ook kunnen verklaren waarom hij bv. bij ‘Porseleinen Kamer’ z’n hoed ophoudt. Misschien is dit iets waar hij onzeker over is?
Hieronder 2 screenshots uit de aflevering, links en rechts. En
een foto van z’n Insta, waar op de bovenste foto duidelijk een stukje van het vraagteken te zien is (en het kleine oortje).
Edit:Het lukt niet om deze derde foto bij te voegen, ik krijg steeds een foutmelding..