Als hij inderdaad de mol blijkt (en dat hoop ik!) dan zou ik hem ook echt een hele leuke mol vinden. Hij heeft zichzelf heel relaxed, een beetje warrig en chaotisch neergezet, dusdanig dat de andere kandidaten eigenlijk al steeds verwachten dat het bij Rob een beetje mis zou gaan in de opdrachten. En hij wordt inderdaad steeds brutaler en lolliger in zijn mol gedrag. Ik denk ook dat we in aflevering 10 dan te zien krijgen dat hij best gewiekst te werk is gegaan
Ik ben benieuwd!
Precies, hij doet me een beetje denken aan Dennis als mol, en hem heb ik hoog zitten. Hij werd door de andere kandidaten ook erg onderschat en kwam ook erg relaxt over. Werd ook totaal niet verdacht.
En wat anderen noemden, die psychplogische steekjes en de concentratie verstoren door tijdens de opdrachten steeds in overleg te gaan met de anderen. Dat lijkt hij steeds opvallender te gaan doen. Komt vaak over als iemand met voorkennis (zoals met die flitsende foto's en tijdens de laseropdracht). Zijn houding in biechten vind ik ook tekenend, zoals toen met het afvallen van Claes.
Kortom, ik kijk erg uit naar aflevering. En als ik het mis heb en Nathan de mol is ben ik evengoed want Nathan is een van de tofste deelnemers ooit