Die vazen dat is een inhaalactie. Zoals Newbie al zei: Rob is twee molkansen ontnomen. Door electricien Claes en door Johan die zich snel in de control room manoeuvreerde bij de landkaarten. Stoom afblazen en op stoom komen.
Bij de kaarten opdracht was de beste positie voor de mol volgens mij in een wagentje dan een kaart vinden vasthouden en de juiste plek niet vinden... aangezien het alles of niets was.
Bij de dam kon hij onder het oog van Cleas lastiger ongemerkt mollen.
Het mis leiden van auto’s door volgorde van straten door elkaar te gooien vind ik wel heel subtiel als je niet ontdekt wilt worden door de andere kandidaten. Als de doorgeven straten wel kloppen zal je de volgorde minder snel onthouden.
Het is wel besproken in moltalk maar de acties van Rob hebben veel minder aandacht gekregen van de productie in de aflevering dan die van Johan... terwijl positie en impact vergelijkbaar was.
En ik weet niet of het slim is als mol iom te delen dat je een zwarte vrijstelling hebt met het oog op de vrijstellingsroute ja er was nu 1000 euro in de pot?!
Maar door het juist op dat moment te delen beïnvloed hij wel deze opdracht. En waarom hij als Kandidaat 4 afleveringen lang een zwarte vrijstelling in zijn tuinbroek heeft zitten verbaasd me...