Ik kan niks met de tattoos van Rob. Hij heeft zowat alle items op aarde op zn lichaam dus af en toe komt er iets in beeld. En rode pepers zijn nogal veel voorkomend in china. Tevreden wordt teveel op ingezoomd dus lijkt vooral een dwaalspoor. Ik hou t graag bij wat we van hem zien.
- ik denk echt dat de mol uit de escaperoom is gekomen om enigzins invloed uit te kunnen oefenen
- waarom zou de mol voor de zwarte vrijstelling kiezen? Indien de keuze er is is de groene logischer. En ALS de mol al de zwarte pakt dan beter inzetten samen met iemand anders zodat ie geen invloed heeft. Rob bewaarde m. Zwart zorgt ervoor dat de mensen doorgaan die niet op jou zitten dus nogmaals ALS je kan kiezen ... (ja er zijn mollen in t verleden geweest met zwart maar was n andere situatie)
- doet geen moeite om elektriciteitskastje te laten mislukken en bam 500 euro (kunnen we meteen de 2x 250 van Nathan tegen wegstrepen, ja dat was individueel maar dit is net zo erg.. focussen op de kabels was n beetje onzin gezien dat toch wel fout zou gaan)
- theepot 1200 (kwam niet in de pot maar ermee instemmen zelfde idee)
- zijn bijna apatische reacties op schermen. Als mol speel je toch minstens dat je opgelucht bent of iets dergelijks. Rob reageert heel intern op dingen en dit zijn gewoon zijn oprechte reacties denk ik. Zie je bij alles
- de omschrijving van Rik over de mol slaat gewoon niet op Rob. Alleen “genot om naar te kijken” is subjectief. Sommigen zeggen dat fanatiek op Rob zou kunnen slaan omdat hij buiten t spel om veel vragen stelt aan kandidaten en zou dus fanatiek kunnen zijn. Als ik iets niet in de aflevering zie kan ik dat niet beoordelen dus ik hou t op dat fanatiek niet op Rob slaat.
- en het molgevoel mist maar dat ligt misschien gewoon aan mijzelf
Geen waaiers in ieder geval die mij deze tunnel inwaaien.
En als hij t wel is ga ik n boos briefje sturen naar Rick waarom hij niet voor de legend gekozen heeft