Bedankt Heinz ...ik kom op ongeveer dezelfde dingen uit....maar bij nader inzien niet genoeg om hem (compleet) weg te strepen (voor mij dan)
Vond idd de stoot met schouder/arm bij vazen nogal lomp eruitzien(alsof hij ietwat doorduwt, of iig niet inhoudt bij eerste aanraking) terwijl hij de rest v.h. parcours vlekkeloos aflegt.
Verder bij parkeertarief in de camera schijnend (de 2e keer, precies op moment dat Anita "gezien" zegt) mogelijk net de sleutel heeft neergelegd, hij komt nl vanuit een gebukte positie in het shot. Vevolgens meteen het omdraait tegen anita: "of jij hebt de sleutel al he?" Wat ie vaker doet. En ook nog es op de valreep de sleutel "vindt".
Ook bij executies en uitleg opdrachten te overdreven( geacteerde) reacties (bijv op bericht inzetten ZV door Tina, waar verder niemand echt van blikt of bloost)
Soms vreemde oogcontacten /non verbale reacties met Rik (bijv executie Jaike, nadat claes groene scherm had)
Sleutelactie bij verkeer(d) misschien om Mil ( en de kijkers)te misleiden en hoopte dat het misschien te nepmollerig uitzag)
Terwijl hij aangeeft geen rekenwonder te zijn.... blijkbaar wel heel goed met de "logigram" van lijn(ver)diensten.
Zegt " de kandidaten..." in gesprek met Mil tijdens lettergreep.
Ook kunnen zgn hints op hem slaan.( ipv op nathan als voetballer, rob als zanger en Johan in het theater...hij is alle 3) ... bijv. voetbalreferenties. Hij heeft aardig gevoetbald bij zuidvogels.... "rode stoelen" in het theater voor zijn eigen productie. De mol is een man/vrouw bij de waaiers zou kunnen slaan op zijn rol in de Tv kantine waar hij een vrouw heeft gespeeld....
Daarnaast staat ie nog mooi laag in de landelijke app verdenkingen.
Kortom, ik hou hem nog ff in de gaten...