Buddy Vedder wordt bij momenten inderdaad verdacht neergezet maar hij heeft teveel geld binnengehaald voor een mol. Hij kwam uit de vrachtwagen en parkeerde die juist, bij kleurwerk deed hij het perfect (€500), hij wees het juiste beeld aan bij beeldig (€400 en misschien meer als de mol geld uit de envelop heeft gehaald), haalde €600 binnen bij de vazen (stootte slechts 2 vazen om omdat hij afgeleid was) en vond €600 bij het zoeken naar letters. Die €80 op de brug is enkel op zijn conto te schrijven.
Dit valt echt wel mee hoor. In de eerste opdracht werd door hem 20 euro verdiend, om daarna helemaal te juichen.
Kleurwerk deed Buddy alles goed om Jaike’s verdenking op hem weg te halen. Hij was wel aan het prutsen met de kabels.
Bij beeldig als ik het mij goed herinner streek hij met de eer van een ander. Maar dit weet ik niet meer zeker.
Bij de vazen moest hij wel. Hij werd in het diepe gegooid en maakte dankbaar gebruik van Johan die een vaas omgooide. De stoot die buddy gaf was best hard en er hadden er meer af kunnen vallen. Dit ga je niet een twee keer doen als iedereen kijkt.
Enige wat hij puur heeft binnengehaald is die 600 euro bij de lettergreep opdracht. Maar dit kan hij ook gedaan hebben om Mil’s vertrouwen definitief te winnen. En blijkbaar zijn ze er 4x langsgelopen.
Ja die 80 euro, hij had waarschijnlijk ook een koker achter gehouden waardoor er geen 1200 kon worden verdiend.
Bij FTM zou hij net boven Rob staan imo.