Ik denk gewoon dat Buddy de Mol is hij keek zo niet echt gespannen om zijn scherm te zien en opeens had hij die sleutel gevonden.
Ja, dat was echt een *doet langzaam Ray-Ban zonnebril op* ...sleutelmoment. Ik bedoel, hoe vind je een sleutel in een kleine lege ruimte pas zo laat in het spel? Met twee kandidaten die ernaar zoeken?
Ik vind nepmol-achtige acties (zoals jezelf onnodig verdacht maken) niet tegen hem spreken als mol. Kan ook zowel een slimme als gemankeerde strategie zijn van een (slimme / resp. minder slimme) mol.
Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen geven veel weg. Ik vond hem ook niet per se heel geloofwaardig bij zijn scherm. En bij de opening zat hij te grijnzen naar Rik (die zoals bekend toen al wist wie de mol was) en leek hij ook niet erg verbaasd over wat die hem vertelde. Vergelijk dat met Tina bijvoorbeeld.
Wat dan weer tegen hem spreekt is dat ze dat ook weg hadden kunnen laten uit de edit, zoals bij Miljuschka.
Vind wel dat ze een risico zouden nemen met een bootleg Jan als mol. Ook nog een veel jongere versie van hem die kinderen veel gaan verdenken (denk ik). Vooraf dacht ik dat dat al te merken aan reacties op YouTube.