Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik weet niet, maar hij loog wel over letterlijk alles waar hij maar over kon liegen. Naar mijn idee niet de beste tactiek .
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat de sleutel echt niet makkelijk te vinden was. Waarom zou je anders twee kandidaten opsluiten in een lege vrachtwagen? Alleen jammer dat we niet hebben kunnen zien hoe deze verstopt was.
Trust nobuddy.Met de sleutel doet ie een Jannetje. Maar liegen over de keuze voor geluk is een vreemde overweging. Als mol weet je dat kandidaten adhv meegenomen sleutels gaan factchecken wie er gelogen heeft en wie niet. In het begin wil je vertrouwen winnen van de groep en je betrouwbaar opstellen als mol. Dus voor nu zeg ik kandidaat.
Buddy wordt de nepmol van dit seizoen.
Wat mij nu pas opviel is waarom zei Buddy zo hard "Huh"? toen hij zijn blinddoek afdeed in de vrachtwagen? Hij keek niet eens rond en zei meteen "huh dit is raar". Je ziet een lege vrachtwagen, maar het lijkt mij toch handig om eerst alles te inspecteren, voordat je conclusies trekt. Hij wil hiermee eigenlijk meteen zeggen dat hun twee een abnormale opdracht hebben, wat weer lijkt op voorkennis.
Bij Buddy het molteken op de muur(Van twitter)
Tijdens de leader en in de eerste aflevering zegt buddy ‘het is sick’ -> ‘het is ik’?
Nou, Buddy heb ik nagenoeg afgestreept als mol, zoveel opzichtig liegen wat ook nog eens te achterhalen is voor andere kandidaten, daar snij je je als mol alleen maar mee in de vingers. Typisch een kandidaat die verdacht wil lijken. Daarnaast ook slim meegewerkt aan opdracht 3 door voorop de vrachtwagen te gaan kijken naar het nummer.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
658 gasten en 3 vaste bezoekers