Er is hier nog niets over Buddy geschreven na aflevering 6. Ik weet dat veel mensen hem inmiddels al afgestreept hebben, maar dat kan/durf ik gewoon echt niet.
Bij het zoeken naar de telefoons: bij het stuk van 90/91 meter zit de fout, waar hij onder andere bij betrokken is. Hij stond bij de telefoon die hier voor kwam, hier had hij dus makkelijk een meter opzij kunnen gaan en Rob daardoor verkeerd laten staan.
Ook bij het mastermind spel staat hij niet goed, wat al 500 euro scheelt, en hij casht ook niet. Wat de kans weer groter maakt dat iemand anders die wel goed staat zal cashen. Ik heb de opdracht zelf nog niet teruggekeken maar volgens mij heeft hij sowieso amper goed gestaan.
En dan de derde opdracht, met die envelop die niet goed was. Hij ging als tweede, dus hij had zo een goede envelop kunnen wisselen met een andere zonder dat het te obvious werd. En Nathan pakt uiteindelijk de enveloppen dus hij zal sneller aangekeken worden.
Er is ook genoeg te bedenken wat tegen Buddy als mol spreekt, maar dat heb ik ook bij de rest van de groep, dus daar kan ik weinig mee. We gaan richting aflevering 7 en ik wil nu gewoon mijn mol kiezen, en dat is Buddy.