Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Bondje Mil en Rob...Rob gaat voor Johan, Mil zegt: "jij hebt een zwak voor Nathan dus ik ga voor..... (in de vertaling -letterlijke ondertitling-; Johan en Buddy"", maar volgens mij zegt zij:"Johan en Nathan.".De laatste naam is niet te verstaan, ik hoor "Rutger" maar die doet (godezijdank) niet mee.*Wat horen jullie @19.37u. ?*
Als ik het zo langzaam mogelijk afspeel dan versta ik iets als botchap. Het lijkt niet op een voornaam of achternaam van één van de kandidaten. Misschien een bijnaam die zo klinkt? Ik kan er ook met veel moeite iets als "monogaam" uit halen.
Monogaam zei ze over het bondje. Butter of burger over de kandidaat die zij zou volgen.
Misschien had ze gewoon honger
Grappig om te lezen dat dat sturende voor jou maakt dat ze niet de Mol is, want voor mij is dat juist waardoor ik haar wel heel erg verdenk. Ze stuurt inderdaad veel en lijkt de opdrachten goed te begrijpen en uit te kunnen leggen. Maar uiteindelijk...levert het allemaal meestal niet zoveel op. En dan schuift ze het in de biechten meestal op anderen af. Ik krijg daar dus echt een Molgevoel bij.
Een vraag... Wat levert ze effectief op dan?
Miljuschka doet echt veel te weinig dingen fout om haar nog als de echte Mol te kunnen overwegen.
Weinig. Maar als mol had je hier toch wel de kans gepakt die ene vaas ff van dat randje te tikken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
535 gasten en 3 vaste bezoekers