Ik weet het niet meer zo met Mil. Ze was in afl. 5 eigenlijk geen moment verdacht voor me.
Opdracht 1 - niets verdachts van haar gezien. Geeft Johan goede aanwijzingen, dat hij eerst moet kijken hoe groot het doek is, voordat hij een frame bouwt. Doet aardig mee met Super Mario. Moet vlak voor tijd de opdracht verlaten.
Opdracht 2 - is afwachtend bij het verdelen van de groepen, komt zo bij Buddy terecht. Die twee hebben een vreemd onderonsje over hun bondje. (Waarom nu? Dat kan toch beter buiten de opdracht?) Vindt 2 waardeloze letters, de L en de E. Zou niet mijn strategie zijn. Maar wat ik het meest onmols vind: Buddy vindt in haar bijzijn een envelop van 600 euro. Puur toeval, want ze wisten niet waar ze moesten zoeken. Die markt is zo groot, waarom heeft ze hem daar niet vandaan kunnen houden?? Hier valt Mil voor mij eigenlijk gewoon door de mand als niet de Mol.
Opdracht 3 - moeilijk iets over te zeggen.
Opvallend bij de test dat ze Nathan opeens heeft losgelaten als verdachte, en bij Leonie terecht is gekomen.
Vorige week geloofde ik er nog wel in, maar nu denk ik toch voorzichtig: dag Mil.