niet heel overtuigend geef ik toe, maar Miljuschka noemde Jan Versteegh de beste mol ooit. Voordat ze ja had gezegd kende ze WIDM nog niet. Mil gaf ook aan alleen het seizoen met Merel te hebben gezien als voorbereiding.
Een seizoen binge-watch je in een weekendje en heb je nog tijd over. Er bijna blanco instappen vind ik ook helemaal niet bij haar passen, eigenlijk.
Mil is een control freak, zegt ze zelf ...en is niet per se van de heftige persoonlijkheden, omdat ze naast haar sociale kant ook van zichzelf weet dat ze minder sociaal kan zijn. Ze heeft niet zo maar ja gezegd. Geloof ik helemaal niks van. Dan wil je of als mol (meer controle, tuurlijk, maar nog steeds erg heftig, als je normaal niet van verrassingen houdt), of als kandidaat toch zo veel mogelijk uitsluiten ...en bereid je je heel goed voor?
Op een aantal sites werd gezegd dat Jan haar vertrouwenspersoon was. Omdat ik weet dat ze Jan kent (v-persoon of niet), vind ik het al vreemd dat als je maar 1 seizoen kijkt dan voor het seizoen met Merel kiest. Lijkt me ook niet dat haar vriend, die groot fan van WIDM is, dat het beste recente seizoen vond. Zoiets bespreek je toch samen, als je het programma niet kent?