Nou, ik kan me anders nog heel goed herinneren dat 2 seizoenen geleden vrijwel iedereen zwart-wit gestreepte kleding bij zich had, zelfs Art. Terwijl dat helemaal niet in de mode was. Dus het moest wel een hint zijn . Er was toen ook een pianospeler mee, hè. Maar het was niets. Heeft gewoon op de paklijst gestaan waarschijnlijk. Zo'n paklijst kan kandidaat Mil ook best gekregen hebben. En zoals Tureluurs al zegt: 's ochtends even vragen wat je aan moet trekken die dag. Ik zie het wel gebeuren.
Dus in het verleden was er een opdracht dat iedereen zwart wit gestreepte kleding aan had. Wouw.
Ben toch zo benieuwd naar de rode jurk van Rob, de groene van Buddy etc. Een de wit-rode bij de tai Chi dames, Nathan heeft vast ook iets rood-wits bij zich.
Want dat is wat je zegt, ze hebben natuurlijk allemaal allerlei kleuren bij zich, kleding zegt niks over de mol.
Maar zoals Mil een enorme garderobe helemaal afgestemd op meerdere opdrachten dat is heel iets anders dan een collectief zwart wit streepje uit het verleden.
Deze kleding lijkt in de voorbereiding uitgezocht te zijn bij meerdere opdrachten. Nathan gaf al aan teveel winterkleding bij zich te hebben. Niet voorbereid dus. En die voorbereiding zegt wel iets over hoe je in het spel staat. Kleding is voor de mol score vanuit mijn oogpunt niet van belang.
Haar manipulatie van de andere kandidaten is voor mij al overtuigend genoeg. Het grootste gemak waarmee de rest op een zijspoor wordt gezet verraad ook de goede voorbereiding en vooral ook persoonlijke kwaliteiten die zij inbrengt.
Zwart witte streepjes..