Miljuschka heeft veel te veel onmolse acties gedaan om als mol geloofwaardig te zijn en staat meestal niet op de goede molpositie. Bij parkeertarief vond ze de oplossing en liet Nathan juist parkeren, bij beeldig beschreef zij samen met Johan de beelden (de mol zit liever bij de beelden want daar kan hij mingeld pakken of geld weggooien) en duidde twee goede beelden aan, bij het theeservies wilde ze absoluut gokken wat €1200 extra zou opleveren, de opdracht met de vazen voerde ze feilloos uit (€450 in de pot), in verkeer(d) liet zij zich buitenspel zetten, bij voicemol verbeterde ze de eerste fout en was ze niet betrokken bij de cruciale fout, bij mastermind stond ze als enige finalist op het juiste vak en wilde niet cashen, bij de kokers deed ze niet mee wegens hoogtevrees (zou ik een erg flauwe molactie vinden), bij kung-fu gaf ze het juiste antwoord maar kon niets beslissen en onder de pannen kookte ze enkel (de mol zit liever bij de verkopers).
Ik zie haar wel als winnares, ik denk dat zij Rob al voor de finale op het spoor was.