Rik deed het bij z'n debuut vorig jaar ook al goed maar nu vond ik 'm nog beter. Ontspannen, zelfverzekerd, mysterieus en met autoriteit.
Hmmmm, op mij kwam hij in het begin juist nogal gespannen en een beetje onzeker over. In die indrukwekkende, overweldigende setting kwam zijn tekst er voor mij net niet helemaal overtuigend genoeg uit. Ik denk dat Art zich meer in zo'n scène thuis zou voelen.
Niets ten nadele van Rik, ik denk gewoon dat elke presentator zijn eigen kwaliteiten en eigen stijl heeft. Art is een beetje afstandelijk, kan heel vriendelijk zijn, maar ook kil, een beetje laatdunkend. Karel had hetzelfde, die zou ook prima voor die poort kunnen staan en een soort macht uitstralen. Maar Angela weer niet bijvoorbeeld, zij was meer de reisleidster, down-to-earth, die medelijden had met de groep als een opdracht mislukte en dan zei "kom op jongens, morgen weer een dag".
Verder deed Rik het prima en hij heeft zich de "ik ga zo je scherm laten zien maar je eerst even diep in je ziel aanstaren met een enorme pokerface"-blik goed meester gemaakt.