Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 24801 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #180 Gepost op: 26-04-2020, 23:22:00 »
 ::oink:: ik wilde me dit jaar inschrijven (wie niet waagt wie niet wint) omdat Gilles had gezegd dat Nederlanders ook mee mogen doen. Maar dat is snel zeg   :o

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #181 Gepost op: 26-04-2020, 23:24:28 »
Ik ben nu ook wel echt toe aan die Duitse serie hoor.
Afkicken is anders veel te moeilijk nu.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #182 Gepost op: 26-04-2020, 23:25:22 »
Als het is toen ik na seizoen 4 me inschreef: honderd vragen invullen met persoonlijke info, foto/filmpje uploaden. Hoe laat was de finale oorspronkelijk uitgezonden in België? Zeg 21:15, de site/inschrijvingen gaat van start. Dan is het in twee uur bekeken? Das wel straf, maarja als je voor dit seizoen al 14 duizend aanmeldingen had.. dan gaat slechts 5 duizend wel snel natuurlijk.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #183 Gepost op: 27-04-2020, 00:43:16 »
Zijn alle 5000 inschrijvingen nu al ingenomen?  ::oink::

https://www.vier.be/schrijf-je-nu-in-voor-de-mol

Dang, ik dacht dat morgen te doen. Heb de memo van 5000 gemist :(
klaar voor de strijd

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #184 Gepost op: 27-04-2020, 00:56:05 »
Ik neem aan dat ze die regel hebben ingevoerd omwille van covid-19. Het scheelt toch een hoop als je in plaats van 14000 aanmeldingen maar door 5000 aanmeldingen moet gaan om te filteren. Zo min mogelijk mensen op mollicitatie vragen. Ik kan geen andere reden bedenken waarom je nu eigenlijk een hoop mensen de kans niet geeft om zich in te schrijven.

Maar alle vertrouwen in de makers dat ze weer 10 interessante Vlamingen zullen vinden. ;)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #185 Gepost op: 27-04-2020, 01:00:03 »
Heeft er ooit een forummer meegedaan aan De Mol?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #186 Gepost op: 27-04-2020, 01:05:42 »
Ik neem aan dat ze die regel hebben ingevoerd omwille van covid-19. Het scheelt toch een hoop als je in plaats van 14000 aanmeldingen maar door 5000 aanmeldingen moet gaan om te filteren. Zo min mogelijk mensen op mollicitatie vragen. Ik kan geen andere reden bedenken waarom je nu eigenlijk een hoop mensen de kans niet geeft om zich in te schrijven.

Maar alle vertrouwen in de makers dat ze weer 10 interessante Vlamingen zullen vinden. ;)

Ik snap het wel. Alleen creëer je nu wel een soort hype. De kans dat er veel personen van boven de 40 ingeschreven hebben, lijkt me ook klein. Hoe kan je zelfs deftig een filmpje + vragenlijst invullen op anderhalf uur. Jongere mensen gaan hier veel sneller in zijn. Ook rekening houdende dat de site blijkbaar heel erg veel niet werkte. Zo zijn er veel inschrijvingen niet doorgekomen omdat het filmpje niet laadde of de verificatiecode niet gemaild werd.

Ik vraag me daarom af of ze het hier bij gaan laten of dat ze toch nog iedereen de kans gaan geven. Als de opnameperiode verlengd wordt, hebben ze wel meer tijd om alle kandidaturen te overlopen  :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #187 Gepost op: 27-04-2020, 01:05:50 »
Zijn alle 5000 inschrijvingen nu al ingenomen?  ::oink::

https://www.vier.be/schrijf-je-nu-in-voor-de-mol

Voor zover ik kan lezen op fb waren er vlak na 10 minuten al problemen om foto's en filmpjes op te laden.  (eerste pagina)

Leek me geen goed idee om er een teller op te zetten  14000 inschrijvingen op meer dan een maand tegenover 5000 op een uur tijd... ??? 

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #188 Gepost op: 27-04-2020, 01:34:30 »
Als ze er maar 5.000 willen. Hadden ze dan best geen 2 weken de tijd gegeven en gewoon melden dat ze er random 5.000 inschrijvingen uithalen die ze bekijken. De rest jammer genoeg niet. Was toch al wat minder hectisch geweest en dan kon je rustig die vragenlijst correct invullen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #189 Gepost op: 27-04-2020, 01:50:35 »
Ik snap het wel. Alleen creëer je nu wel een soort hype. De kans dat er veel personen van boven de 40 ingeschreven hebben, lijkt me ook klein. Hoe kan je zelfs deftig een filmpje + vragenlijst invullen op anderhalf uur. Jongere mensen gaan hier veel sneller in zijn. Ook rekening houdende dat de site blijkbaar heel erg veel niet werkte. Zo zijn er veel inschrijvingen niet doorgekomen omdat het filmpje niet laadde of de verificatiecode niet gemaild werd.

Ik vraag me daarom af of ze het hier bij gaan laten of dat ze toch nog iedereen de kans gaan geven. Als de opnameperiode verlengd wordt, hebben ze wel meer tijd om alle kandidaturen te overlopen  :P

Oh ja, dat standpunt snap ik hoor. Je krijgt mogelijk een minder divers publiek qua leeftijd. Het zal ook allemaal maar afhangen van hoe alles evolueert natuurlijk.

Ik vraag me ook af of de inschrijvingsprocedure dan wel hetzelfde was als andere jaren en of deze mensen niet gaan gevraagd worden om hun aanvraag meer te vervolledigen.

En ik hou ook rekening met jou scenario dat er een tweede inschrijvingsgolf komt als blijkt dat ze dit najaar geen opnames kunnen maken buiten België.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #190 Gepost op: 27-04-2020, 08:58:31 »
Ik heb wel gemerkt dat dit programma populairder dan ooit is. In mijn omgeving keek zowat iedereen en waren ze enkel maar lovend. Het hoogtepunt is nog niet bereikt.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #191 Gepost op: 27-04-2020, 09:14:55 »
Vrees wel dat dit seizoen het hoogtepunt zal blijken. En dat had natuurlijk met de externe factoren te maken die dit jaar de kijkcijfers de hoogte in joegen.
En voor de rest was het ook het beste programma dat er op TV was natuurlijk.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #192 Gepost op: 27-04-2020, 10:50:18 »
https://www.wieisdemol.be/video/77/wie-is-de-mol-2020-alina-bart-jolien

Leuk filmpje over De Mol met ex-deelnemers Elisabet, Robin en Thibaud! Alle drie stuk voor stuk toppers!  ::love:: ::love::
Gaaf, vooral dat het lekker lang duurt en ze van alles bespreken.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #193 Gepost op: 28-04-2020, 12:42:58 »
Even een opmerking tussendoor: ik zie dat sommige mensen hun avatar of onderschrift aanpassen op de ontknoping. Superleuk natuurlijk, maar da's natuurlijk wel een grote spoiler onder/naast al je berichten ook elders op het forum voor de mensen die het wat later kijken. Zelf durfde ik al amper het download-topic meer in te kijken toen ik zag dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zelf heb ik trouwens ook mijn avatar aangepast na zondag, al is 'ie wat subtieler ;)
...óf niet!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #194 Gepost op: 28-04-2020, 12:52:38 »
Ik ga tot zondag dit seizoen nog eens terugkijken en vanaf volgende week 4-7, want je moet toch wat in deze tijd. Seizoenen 1-3 heb ik helaas nog nooit gezien. Zijn die ergens te downloaden of terug te kijken?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #195 Gepost op: 28-04-2020, 12:54:22 »
Seizoenen 1-3 heb ik helaas nog nooit gezien. Zijn die ergens te downloaden of terug te kijken?

Kijk eens in het download-topic. ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #196 Gepost op: 28-04-2020, 13:52:30 »
Ik hoop zo hard dat ze die eens in goede kwaliteit beschikbaar stellen, want ik heb het afgelopen zomer helaas moeten doen met de iets mindere kwaliteit.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #197 Gepost op: 28-04-2020, 14:29:04 »
Kijk eens in het download-topic. ;)

Hahaha dat was inderdaad wel logisch.  ::rofl:: Ik ging er stiekem van uit dat het alleen downloads van het huidige seizoen waren dus had er nog niet gekeken, suf. Ben nu seizoenen 1-3 aan het downloaden dus dank alvast!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #198 Gepost op: 28-04-2020, 23:55:36 »
Ik zag ergens op een facebookgroep een post verschijnen waar ze de mollen moesten rangschikken. Ik was echt verbaasd hoeveel keer daar Pieter op 1 stond. Is dit omdat mensen het een goede mol vonden omdat ze hem doorhadden? Ik vind hem absoluut geen slechte mol, maar van alle mollen die geweest zijn, kan ik hem toch echt niet op nummer 1 zetten.. Jullie wel?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #199 Gepost op: 29-04-2020, 00:12:55 »
Nee zeker niet.. ook niet op 2