Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 24791 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #220 Gepost op: 2-05-2020, 09:18:39 »
Ik ga tot zondag dit seizoen nog eens terugkijken en vanaf volgende week 4-7, want je moet toch wat in deze tijd. Seizoenen 1-3 heb ik helaas nog nooit gezien. Zijn die ergens te downloaden of terug te kijken?

Ik heb afgelopen week seizoen 5 gebingewatcht en ben nu bezig met seizoen 6 opnieuw te bekijken.
Zelfs al weet je dan wel wie de Mol is, toch is het leuk. Je kijkt dan immers op een andere manier.

De kwaliteit van de downloads van seizoen 1-3 is eerlijk gezegd zo matig, dat ik die toch maar niet bekijk, ook al heb ik ze gedownload.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #221 Gepost op: 2-05-2020, 15:36:18 »
Ik heb ze afgelopen zomer herbekeken en eigenlijk kon ik er wel snel aan wennen! Ik hoop dat ze de oude seizoenen ooit in goede kwaliteit beschikbaar stellen, want ze zijn er wel degelijk in HD.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #222 Gepost op: 2-05-2020, 19:50:41 »
Ik heb afgelopen week seizoen 5 gebingewatcht en ben nu bezig met seizoen 6 opnieuw te bekijken.
Zelfs al weet je dan wel wie de Mol is, toch is het leuk. Je kijkt dan immers op een andere manier.

De kwaliteit van de downloads van seizoen 1-3 is eerlijk gezegd zo matig, dat ik die toch maar niet bekijk, ook al heb ik ze gedownload.

Snap ik, ik ben inmiddels wel gewend geraakt aan de kwaliteit er van. Ben nu bij aflevering 4 van seizoen 1, tussendoor nog The Mole USA seizoen 1 gekeken (op aanraden van een oude bekende van dit forum Erik TKS).

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #223 Gepost op: 2-05-2020, 20:03:21 »
Ik zat laatst op de wiki van de mol USA en toen zag ik dat er bekende Amerikanen zelfs meerdere seizoenen hebben meegedaan.  ::rofl::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #224 Gepost op: 2-05-2020, 20:13:45 »
Ik zat laatst op de wiki van de mol USA en toen zag ik dat er bekende Amerikanen zelfs meerdere seizoenen hebben meegedaan.  ::rofl::


Hahaha wat goed, ik ben van plan om meerdere seizoenen te kijken dus ik laat de wiki even voor wat het is. Niet zo gek trouwens bij programma's uit de VS. Bij het programma survivor waar ze nu volgens mij bezig zijn aan het 40ste (!) seizoen heb je ontzettend veel deelnemers die 2/3/4 seizoenen hebben meegedaan.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #225 Gepost op: 2-05-2020, 21:42:07 »

Hahaha wat goed, ik ben van plan om meerdere seizoenen te kijken dus ik laat de wiki even voor wat het is. Niet zo gek trouwens bij programma's uit de VS. Bij het programma survivor waar ze nu volgens mij bezig zijn aan het 40ste (!) seizoen heb je ontzettend veel deelnemers die 2/3/4 seizoenen hebben meegedaan.
Ja maar het zou toch gek zijn als de kandidaten volgend seizoen voorgesteld worden en we zien Bart ineens terug.  ;D
Zal de mol wel blij mee zijn denk ik

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #226 Gepost op: 2-05-2020, 22:45:13 »

Een compilatie van het achtste seizoen van de Mol! Deze persoon heeft ook compilaties van de vorige seizoenen gemaakt, dus die kan je ook zeker nog eens kijken!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #227 Gepost op: 3-05-2020, 09:20:56 »
Zin in aflevering 9 vanavond! ::boogie::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #228 Gepost op: 3-05-2020, 09:33:05 »
Ik ook  ::hyper::

En leuk die compilatie  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #229 Gepost op: 3-05-2020, 10:56:15 »
Zin in aflevering 9 vanavond! ::boogie::

Zeker en vast
Het zal zalig zijn ::feest::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #230 Gepost op: 4-05-2020, 13:55:57 »
Gelukkig kunnen we nog afkicken de komende weken met de Duitse Mol ::boogie:: Voor wie het gemist heeft: vanaf woensdag bespreken we 'm op dit forum ::joehoe::
...óf niet!

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #231 Gepost op: 5-05-2020, 20:45:16 »

Blijf hier eens een paar minuten naar kijken  ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #232 Gepost op: 7-05-2020, 15:52:02 »
Een heerlijke samenvatting van het seizoen ::rofl::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #233 Gepost op: 11-05-2020, 00:13:43 »
Zijn jullie ook al volledig in de war met de dagen?
Een zondag waar ik 's avonds niet De Mol kan zien voelt toch heel anders aan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #234 Gepost op: 11-05-2020, 08:23:16 »
Ik moest ook even wennen gisteravond. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #235 Gepost op: 13-05-2020, 22:13:53 »
Vorige week ik er een Duitse Mol begonnen. Weet iemand hoe je die online kan terugkijken? Als ik op de site van Sat1 kijk, krijg ik de mededeling 'cannot be viewed in your country'.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #236 Gepost op: 13-05-2020, 22:28:55 »
Daar hebben we 3 hele mooie topics voor:
https://www.realityworld.org/forum/themole/

Makkelijkste manier met ondertitels hierzo:
https://youtu.be/J5GbZFhV27I
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #237 Gepost op: 21-05-2020, 13:11:02 »
https://dromen.sbsbelgium.be/demolaanzee/

Ik vrees er een beetje voor, maar dit is een heel tof idee!

Citaat
De Mol Aan Zee


De enige echte Mol kwam eind april tijdens een razendspannende finale uit zijn hol. De piepjonge Alina beduvelde wekenlang meer dan een miljoen mollenjagers.

Maar De Mol is meer dan alleen een kijkcijferkanon. Het is een ijzersterk merk dat voor de allereerste keer ook tijdens de zomer opduikt aan zee.

Daarom dromen we bij SBS van ‘De Mol Aan Zee’, een plaats waar fans zich helemaal kunnen onderdompelen in de wereld van De Mol. Een plaats waar iedereen kan genieten van een zalige zomerse dag in Café De Mol op het strand. Een plaats waar vrienden zich in een beschermde omgeving aan een virtuele molzoektocht kunnen wagen in The Park en de kans krijgen om zelf mollenstreken uit te halen. En dit alles liefst de hele zomer lang voor iedereen: van jong tot oud. Kortom een plek waar mollenjagers naar toe komen om een onvergetelijke dag te beleven.

Gezien de Corona-evolutie is dit uiteraard onder voorbehoud. Wij hopen alvast dat De Mol Aan Zee kan doorgaan als we met z’n allen de nodige veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

Droom je samen met ons van De Mol Aan Zee? Team Brandcare staat klaar!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #238 Gepost op: 23-05-2020, 12:48:07 »
Makkelijkste manier met ondertitels hierzo:
https://youtu.be/J5GbZFhV27I


Levert bij mij dit op: "Deze video bevat content van Studio71_1_1, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd."   :\'(
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #239 Gepost op: 23-05-2020, 13:39:23 »
« Laatst bewerkt op: 23-05-2020, 19:22:26 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::