Overzicht met dank aan Moltalk:
Mooi overzicht. Ik denk dat die jaartallen simpelweg de eerdere seizoenen zijn waarbij de sleutels in een toekomstige aflevering nog gebruikt gaan worden. Maar aangezien we in China zijn, is het misschien toch interessant om de Chinese sterrenbeelden voor de sleuteljaartallen erbij te pakken. Dan kom je op het volgende uit.
Anita - 2020 - rat
Buddy - 2014 - paard
Cleas - ? - ?
Johan - ? - ?
Miljuschka - 2012 - draak
Nathan - 2019 - varken
Jaike - 2005 - haan
Leonie - 2008 - rat
Rob - ? - ?
Tina - 2010 - tijger
Hierbij zijn ten eerste natuurlijk Leonie en Anita opvallend, omdat het om het jaar van de rat gaat - het jaar waar we nu in zitten.
Verder was de keuze van Tina interessant omdat 'Kennis Is Macht' in het praatje van Rik voorkwam (volgens mij al eerder in dit topic aangehaald).
Daarnaast viel me op dat Miljuschka een shirt aan had met 1976 er op. Ook dat was het jaar van de draak, net als in 2012 - de sleutel die ze pakte. Ik ben geen fan van het zoeken naar shirt-hints, maar deze wordt wel interessant op het moment dat we veel draken gaan zien, bijvoorbeeld.
Persoonlijk hang ik niet te veel waarde aan deze info, immers, mocht het iets betekenen dan zou de mol wel precíes die juiste sleutel moeten pakken, en dat weet je eigenlijk alleen met zekerheid voor de eerste persoon...