Dit soort opmerkingen maken het voor mij toch een stuk minder leuk om molloot te zijn, ik wil graag op zoek naar dingen, niet op een forum zitten waar mensen die gaan azijnpissen op alles wat los of vast zit in de regie, ik durf zeker te wedden dat er sinds het eerste seizoen in Nederland ook genoeg onbekende Nederlanders hebben meegedaan die zichzelf verdacht achten te maken. Dat dit dan tegenwoordig meer uitvergroot wordt is in mijn ogen juist hulde van de regie, hierdoor houd je meer deuren open waar mensen in kunnen tuimelen. Dat er opdrachten inzitten die gedoemd zijn te mislukken, tja. Dat is al jaren een puntje en ik wil er daarom heus een handjevol op de koop meenemen. En als je gaat kijken naar hoe de groep nu al bezig is... Ik vind het een zeer gedreven groep, die geen kwaad bloed heeft op anderen.
Ik heb contra van sommigen hier wel van deze aflevering genoten. Ik vond de laag in de taxi's juist leuk gevonden. Alleen hoe maak je dat dan haalbaar? inderdaad vrijwel niet. Daarom hebben ze een escape optie gegeven, en was het de opdracht waar ze tot nu toe het minste mee konden verdienen...
De wereldkaart was een leuke knipoog naar 20 seizoenen en haalbaar met zekere vorm van communicatie.
Het enige puntje kritiek dat ik heb is dat er inderdaad wel weer wat opdrachten in mogen die gewoon 3 uur duren, maar dat kan waarschijnlijk niet vanwege reistijd en productie.
Ik dacht laat ik eens "Tegendraads" doen.
TLDR; Leuke aflevering, punt uit.