Er zullen zat medestanders zijn voor de kritiek punten over het format.
Ook ik zou zo graag willen dat mijn geliefde programma weer Met trots kon gezien worden als niche-product Met mysterie, bedrog en pyschologische valkuilen in de opdrachten.
Echter besef ik heel erg goed dat het zaterdagavond prime time is en dat een groot deel van het publiek genoeg heeft aan het lachen in een taxi en de wauw van de mooie geensceneerde Intro Met de trommels. Zij worden vermaakt en dat is de bedoeling van tv. Zij consumeren hetgeen hen gegeven wordt , Zonder bij het alles te denken kan dit me leiden naar de identiteit van de mol en waarom krijgen we nu juist dit wel te zien.
En guess what , toen ik het als zodanig zag, kon ik door mijn kritiek heen weer kijken naar wie is de Mol. De ene opdracht is beter dan een andere, tuurlijk. En ik zie liever 10 minuten deelnemers Bezig Met de opdracht dan dat ik 10 minuten een kandidaat hoor uitleggen wat hij deed tijdens de opdracht. Maar tegelijkertijd besef ik me hoeveel tijd ik van Januari tot maart bezig Ben op dit forum, Met herbekijken, bedenken van mogelijke hints etc en daardoor weet ik dat achter alle - voor mij - minder interessante zaken nog steeds iets zit wat me intrigeert en Waar ik Zonder moeite een groot deel van mijn tijd aan geef.
Was sich liebt, neckt sich. Als je iets leuk vindt, wil je dat het nog beter wordt en dus Ben je kritisch .