Hetzelfde! Vond dit oprecht een hele sterke aflevering met leuke en vooral spannende opdrachten.
Spannend?
‘Een aflevering waar je veel kon speuren’
Ik wil het snappen dus iemand leg het me uit. (Ja dit is sarcasme maar ik wil het oprecht snappen zodat ik het misschien anders zie dus iemand leg mij uit waar er spanning zat in deze aflevering)
En wat betreft de schermen. (Sorry kon de reactie op mij even niet meer vinden)
Natuurlijk weet je dat de rest dan ook groen heeft maar ik wil reacties op de schermen zien. Bij niet acteurs/actrices vind ik het vaak meehelpen aan of ik iemand kan wegstrepen en ik zou zelf als kandidaat ook gewoon een scherm willen zien voor de ervaring. Emilio zag pas voor de eerste keer zijn scherm in aflevering 4 en het was meteen rood..
Nog heel even iets over de montage wat ik jammer vind en wat gisteren ook weer heel nadrukkelijk in de aflevering zat. Zodra de muis van iemand stopt bij t maken van de test en niets aanklikt is dat standaard de afvaller. En de test & executie is voor mij, zeker in een aflevering als gisteren, nog het enige stukje echte spanning wat ik ervaar en als zelfs dat me afgenomen word door de voorspelbare manier van montage dan..