Volgens mij had de Mol sowieso geen dagje vrij, want als de Mol hier niets doet slaagt de opdracht vrij gemakkelijk. Dat is in dit draadje al eerder aangegeven, want alles wijst zich vanzelf als je een kaart van A naar B brengt en B weer naar C etc.
Daarnaast is het tegen het eind van de opdracht vrij duidelijk dat deze niet gaat slagen want er liggen nog maar 2 van de 6 stukken op zijn plaats. Als Mol zou ik dan juist een stukje op de goede plek leggen om verdenkingen van me af te schudden. Als kandidaat zou ik dan juist gaan (nep)mollen aangezien er toch geen geld in de pot komt en dan kun je maar beter andere kandidaten laten denken dat jij de Mol bent.
Dus zouden Buddy en Rob heel goed met opzet voorbij de kaart bij de parkeerplaats racen. Overigens is dit GEEN parkeerplaats dus dat kan de reden zijn dat ze deze kaart hebben gemist.
Ik heb trouwens nog wat locaties van de kaarten gevonden a.d.h.v. de Chinese tekens op de camerabeelden.
Australië: Canglong-plein (drakenplein?)
Zuid-Amerika: Ssang brug hoofd zuid
Europa: Heuvelafwaarts naast Shuitian Paviljoen
Afrika: Rivier plein
Azië (waar het kunstwerk staat): Zuidelijke hoek Sanhe plein
Noord-Amerika:
(nooit in beeld geweest)
Aan het eind rijden Claes en Mil voorbij de camera "RockGarden trail entrance" (parkeerplek) en daarna rondjes bij "Bezoekerscentrum North Plaza West" (terwijl ze op zoek zijn naar Azië = kunstwerk)