Er was in deze opdracht toch weer het een en ander mis met de 'continuity control' m.a.w. de edits waren niet altijd chronologisch. Buddy hangt de sleutel op P3 terug naast een andere sleutel en zegt dat ie in de pendelbus gaat, maar we zien dat ie met de tweede sleutel van dat bord naar de tweede auto die op P3 stond gaat, en later vinden we hem op P2... Maar dit terzijde; Buddy hing de sleutelbos terug. Leonie heeft 1 vd auto's verkeerd gereden/teruggezet, biecht ze zelf ook op. Tegen de groep zegt ze dat ze 'de auto goed heeft geparkeerd'. Een dure fout. (als dit de enige auto was had ze de helft van het bedrag weggespeeld. Ik weet ook niet zeker of ze de tweede auto wel goed zet.
Ik ben daarom zelfs lichtelijk gaan twijfelen waarom ze het als nepmol zou doen, zo subtiel maar kostbaar, om heel subtiel de verdenkingen op zich te laden of is ze dan toch een in your face mol..? (om vervolgens 500€ te pakken in de volgende opdracht)
Me ook geërgerd aan Johan met z'n ochtendhumeur, flauw aangestel, opzichtige reden om te nepmollen volgens het boekje, nl. op sleutelpositie mèt porto. Ik denk dat hij vrij hopeloos wat verdenkingen wil, bang om er anders snel uit te vliegen.
Het meest benieuwd ben ik naar wat er terug te halen is uit beelden van het '20e mol spoor', daar moet toch iets mee.