We weten niet of de kistjes opnieuw werden gevuld, duidelijk is wel dat Nathan in kist 1 de groepsvrijstelling (gpv) pakt en Miljuschka in de laatste. Logisch lijkt me dat er in de 14 bakjes meerdere gpv'en lagen, net als meerdere 500€ en 1 of 2 jokers.
Raar en voor de kandidaten toch een beetje spoilerend dat ze de test onderaan de trap met kistjes maken, dan voel je toch al aan je water dat er na de test nog iets staat te gebeuren.
Verder weer wat -in mijn ogen irritante- misscontinuity edits (breng nou eens 1 x een opdracht in beeld zoals het is werkelijk is gegaan denk ik dan) waarbij we een shot van Leonie twee keer krijgen, en Claes die in twee verschillende shots uit het bakje pakt. En waarschijnlijk moest Buddy zn pakmomentje overdoen, met een overdreven reactie op 500€ op gpv.
Uiteindelijk maakt dit alles niet uit want het ging erom wie wat pakte. Volgens het boekje de mol sowieso een gpv. Maar als de mol bij de parkeeropdracht minstens 1200€ weg foutparkeert, kan de mol toch heel onverdacht 500€ pakken..? Maar ik verdenk Leonie niet.