Ik zal je punten binnenkort nog eens goed bekijken. En ik ben benieuwd naar jouw totale lijstje met molpunten (en naar die van anderen). Altijd interessant om te vergelijken.
Dit jaar minder goed bij gehouden (maak dankbaar gebruik van dit duel
) maar ik zal zo mijn lijstje posten.
Volgens mij was er sowieso geen tweede verdieping met een luik, blijkbaar tellen ze 1,2 waar wij 0,1 tellen.
Kan me herinneren wel een tweede veridpeing gezien te hebben maar ben daar nu onzeker over. Kan natuurlijk dat ze net als Amerika de begane grond als eerste verdieping rekenen.
Heeft iemand trouwens dat mooie beeld van die draak gezien waar Nathan zo enthousiast over is?
Omdat overal mijn redenering bij te schrijven een enorme lap tekst is, geef ik voor nu mijn molpunten per opdracht. Als je iets al te gek vindt Heinz, kan ik de redenering er later alsnog bij plaatsen.
1.1 wijsheid en geluk
R: 1
N: 1
1.2 beltegoed
R: 2
N: 2
1.3 parkeertarief
2.1 kleurwerk
R: 1-1=0
2.2 Afhaal chinees
R: -2
2.3 wereldbeeld
R:1
N:0
3.1 lijn(ver)diensten
Omdat het volkomen onduidelijk is wat hier gebeurd, geef ik ze beiden geen punten.
3.2 beeldig
N: 0
3.3 theepot
Deze opdracht telt voor mij zwaar omdat er 1200 euro uit de pot gehouden wordt.
R: 0
4.1 porseleinen kamer
4.2 verkeer(d)
4.3 vrijstellingsroute
Beide groepsvrijstelling dus ik ken geen punten toe.
5.1 beeld & geluid
R: 2
5.2 lettergreep
5.3 lezen & schrijven
Omdat het theorie is, ken ik geen punten toe.
6.1 voice mol
Ook hier geen punten
6.2 vak werk
Ook al amper iets uit te halen. Rob lijkt hier verdacht te worden gemaakt. Nathan doet alsof hij actief dingen moet doen omdat zijn groep anders spontaan verkeerd zal gaan staan. Geen punten.
6.3 alles kenners
Hier komt het absoluut aan op interpretaties van de beelden. Ik denk dat Rob verdacht gemaakt wordt en Nathan de envelop buiten beeld heeft omgewisseld. Maar zou niet verbaasd zijn als Rob het kaartje van Heinz verwisseld zou hebben. Ken dus 1 punt toe aan Nathan en geen aan Rob maar dat is echt verre van objectief.
7.1 kleur rijk
Geen punten.
7.2 mol laser
Ook hier is het eigenlijk een kwestie van interpretatie. Bij Nathan wijkt de mol af en is erg inactief plus schiet geen min bedragen en mist ruimschoots de kans op Nathan uit het spel te schieten. Voor Rob is ook een en ander te zeggen maar ik ken de punt toe aan Nathan.
N:1
7.3 scherp stellen
Geen punten.
Zo kom ik uit op Rob-Nathan 8-17.