Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het punt wat ik vergat te melden. Het valt ook op omdat als Rob al in level 3 was, daarna niemand de opdracht meer had hoeven doen maar aan de andere opdrachten had kunnen werken. Dus mols.
Edit: dit blijft over:geleden toen begon was ik geinteresseerd in het spanningsveld Dat in en een interessant gegeven voor Zeker als mee speuren gaan daar heel ver in Al niet altijd Ik moet altijd lachen als die (Iemand die daar iets mee kan? )
Ik tel drie keer "een" in boodschap 1 en twee keer "een" in boodschap 2, vandaar dat ik 1 "een" overhoud.
Boodschap 2 is ook te lezen:Die laatste omgedraaide zin lijkt erop te hinten dat er aanwijzingen zijn. (Of niet. Maar uitpluizen lijkt me verstandig.)
Al die beelden van WIDM 10 in Japan met daar doorheen typisch Nederlandse dingen (alhoewel, ik zag ook een paard wat ik niet onder typisch Nederlands schaar) doet mij aan dat Nederlandse dorpje Holland Village in Japan denken. Maar wat we daar dan weer mee moeten, geen idee.
Doet me denken aan deze wijsheid:Buddy: met verdraaide woorden kun je van alles bereiken, maar door juist te handelen kun je de anderen overvleugelen.Exact de tactiek van Buddy
Bij de opdracht moeten ze raden wat er op de eerste foto staat. Het antwoorde is: windmolen. Het engelse woord voor molen is mill. Een verwijzing naar Mil?..en windmolens zijn al vaker in beeld gebracht dit seizoen, dus het begint op te vallen!
De twee iPad's met foto's:Miljuschka heeft paard gereden ook in GTST. En zij heeft een link met Japan (voor 24 kitchen) en op die iPad zie je wat plaatjes van seizoen 2010 Kim Pieters (Kennis Is Macht) voorbij komen. En dat was in Japan. En voor zover ik kan zien alleen van 2010. En bestek.. hmm waar moet je dan aan denken?Heel veel knoopjes naar Mil.@juuls247 2010 was Tina toch due pakte als eerste 2010. Mil had 2012.
Vind Rob hier heel verdacht:Speelt zowat alleen maar Mario, en doet amper de andere opdrachten. Dan opeens in de quiz opdracht vind hij drie goede antwoorden, maar kan niet gewoon snel tot vier in typen bij de vierde vraag? Als ik het goed heb kon je onbeperkt antwoorden intypen, dus je maakt mij niet wijs dat je niet even snel tot vier kan typen..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
602 gasten en 3 vaste bezoekers