Genoten van de aflevering, en niet alleen vanwege de 3e opdracht. Heel erg leuke groep en de goede sfeer van deze leuke kandidaten komt heel goed over op ons kijkers.
Ik vond de opdrachten ook prima; 1e was in principe goed te doen, al weet je dat de mol een stapje meer of minder gaat zetten, weg van de vindplaats van die telefoon. In dat opzicht vond ik nathan weer bloedfanatiek, rennend naar al die telefoons. Maar de kandidaten konden meerdere nummercombinaties doorgeven zolang de tijd bleef lopen, dus als ze slechts over één afmeting twijfelden, viel er een hoop te corrigeren. Desalniettemin mislukt, moet nog even de opdracht terugkijken (of hier op het forum lezen hehe) wie de fout nu maakte.
Opdracht 2 ook gewoon leuk, inventief en nog redelijk goed te doen ook. Gezien de terugkerende kritiek dat opdrachten soms gewoon onhaalbaar zijn, was er deze aflevering in dat opzicht weinig te klagen denk ik.
Ook een heerlijk seizoen omdat er nog steeds twijfel is bij velen hier - me too - over wie de mol is
Ben ook erg blij dat Rick and team eindelijk zijn afgestapt van dat opzichtig uit de wind houden van één bepaalde kandidaat. Maakt het een stuk leuker en lastiger!