Het even de aflevering terug gekeken en een poging gedaan om aan de hand van de tekening te reconstrueren in welke volgorde namen gevonden worden. Het gaat hier ALLEEN over wat er opgeschreven wordt
Ik denk dat het lastig reconstrueren is omdat er nogal geknipt is en de beelden door elkaar gemonteerd zijn. Er staan ook namen op het bord die niet genoemd zijn. Zo is mijn nickname niet genoemd tijdens een ronde, staat ook niet op het bord na de ronde van Rob maar pas na de ronde van Buddy. Mijn naam zou in dezelfde ruimte hangen als Rat maar is dus niet in beeld genoemd door Buddy ( wel door Mil). Uit de ondertiteling is het volgende te halen:
RobIk kom nu op een binnenplaatsje. En daar zie ik de eerste envelop. Een enveloppe met de naam
'Mark' en
'Bodejos'. Ik ga nu rechtdoor over dat plein.Dan kom je in het volgende binnenplaatsje.Daar staan vier rode emmers. In die ruimte, in een soort raampje,hangt
'Mollen'. En aan de deur hangt
'Heinz'. Willen jullie dat ik doorga of willen jullie dat ik terugkom? Ik zie hier ook nog
'hulpadekker'.Dus in deze ruimte zijn drie, correctie, vier namen. En
'Tristan'.BuddyWe hadden afgesproken dat ik eerst helemaal naar achter ging,om Rob een beetje te checken.
Ik heb enveloppe
Bodejos gevonden,op een soort open pleintje.Ik loop nu door naar het plekje met de vier emmers.Op de emmers staat '119'. Wat hij zei, klopte. Er waren vier emmers en er waren enveloppen.Meteen rechts, als je met je rug naar de deur staat, is de enveloppe
'Tristan'. Daarna liep ik terug en ging een nieuwe ruimte verkennen. Oke, nu vanaf de start ga ik nu rechtdoor. Dan kom je in een ruimte met een kraantje.Bij het kraantje is een envelop waarop staat
'Nat007''
.'Lama1997is een envelop.
'Rickdemol', 'DigiMol' en
'rat'. Dat is allemaal in deze ruimte. En 'rat'. Die liggen allemaal hier. Ja. Nog een toevoeging: een deur die naar een binnenplaats leidt,daar staat
'MolvangR-art'. Ik kom nu terug.
LeonieEn toen was ik. Dan ben je toch gestrest, want je wilt niet de verkeerde dingen doen. Volgende kamer.
'Ischa'.
'Sikkiepolaard'. Oke.Volgende kamer met kraantje.
'Compuart', '
BelgieMol'. 'Erik Leppen'
.Een 'ldh-molletje',en ik heb een zandloper. Over.
Suuuus, met vier U's.
Daisy, Suuuus... Pac. P-A-C. Over.
Miljuschka Ik ga nu naar binnen.Ik zie rechts van mij,als je binnenkomt...aan een soort raam
hulpmol' hangen. Daarnaast zit een gangetje.Eh... dan komt er nog een soort gangetje. En daar hangt
'mol E13'. (Mijn tijd gaat in.Ik ga rustig een gangetje door.Ik zie inderdaad die kranen. En ik begin alle namen op te lezen. En ik pak zo veel mogelijk zandkokers als ik kan vinden.)Ik ben 1, 2, 3 boogjes door gelopen.En aan mijn rechterhand zie ik weer een kraan. Als je dan doorloopt inhet verlengde van
'Lautjuh' ligt inderdaad
'starlight' op een stoel. En
Daisy op een stoel. Ik ren terug. Hoe lang heb ik nog?
ClaesIk mocht eindelijk naar binnen. Ik ben bij het eerste kraantje. Ik loop door.
Molmuis. Ik heb
'Pac' gevonden, ik ben daar doorgelopen.
Molcrazy. Ik loop door naar een andere ruimte. Hier staat:
tunnelgraver. A Ik kom nu terug.