Wat moet ze met mingeld als ze het dorp ingaat? De geldbedragen komen pas na de 5 verkenners in de plaats van den naamkaartjes.
Stel de kaart van Rat was verkeerd omschreven. En Mil wist dat. Dan kan ze min-geld stoppen in de enveloppe die verkeerd omschreven was. Stel Rat wordt omschreven als hangt rechts, maar hangt in werkelijkheid links. Dan wordt aan het eind in de linker enveloppe vervangen door de productie, maar de rechter niet. Dus er is wel een mogelijkheid om geld te wisselen. Is het waarschijnlijk? Nee, maar waarom neem je iets mee naar binnen en neem je het niet mee naar buiten?
En dat probeer ik te vinden. Het kan ook niks zijn. Misschien ideeën?
Ik vind het waarschijnlijker dat het een kaartje is, waarmee ze snel Heinz, Rat, Daisy, Vriendlief en Lukie4 kan vinden. Het is ook spannend om dat bij je te hebben en vragen van anderen daarover te riskeren. Ik meen ook iets van opluchting te zien na haar ronde.
@ Bigboots: bij MolE13 had ze nog geen kokers gepakt. En na afloop is de broekzak leeg, ook die bult is weg, die niet door zandkokers was veroorzaakt.