Stel je voor Buddy is de mol:
- Hij zit dan achterin met vest nummer 3 als Leonie begint.
- Volgende beurt is hij zelf aan de beurt als kandidaat en wisselt dan voor de eerste keer van vest en heeft dan vest nummer 4 aan.
- Volgende beurt is Miljuschka aan de beurt en Buddy kruipt weer achterin en wisselt dan voor de tweede keer van vest en heeft nummer 3 aan.
- Volgende beurt is Rob aan de beurt en Buddy houd zijn vest nummer 3 aan. Er wordt dan niet gewisseld.
- Volgende beurt is Nathan aan de beurt. van te voren doet Buddy zijn vest uit en die wordt in de beurt door Nathan gedragen. Dit is de derde wissel. Buddy heeft dan vest nummer 4 aan en Nathan nummer 3.
Ik kom dus aan 3 wissels als Buddy, Miljuschka of Rob de mol is.
Je hebt gelijk dat als Leonie de mol zou zijn dat het maar om 2 wissels zou gaan.
Als Nathan de mol is dan hoeft het vest niet gewisseld te worden.
Je gaat er vanuit dat de mol en invalmol team 3 zijn en de kandidaten team 4?
Dan moet je of 2x wisselen of 1x.
Als de mol begint als kandidaat ben je eerst team 4 en dan 4x team 3 = 1 wissel.
Als de mol als 2e, 3e of 4e als kandidaat gaat spelen is ie eerst team 3, dan team 4 en dan weer team 3 = 2 wissels
Als de mol als laatste als kandidaat gaat is ie eerst 4x team 3 en dan 1x team 4 = 1 wissel
4-3333
3-4-333
33-4-33
333-4-3
3333-4
De mol kan ook team 1 of 2 zijn, nathan 3 en de rest 4 (bedrijf had wellicht 4 vesten per team, of heeft random nummers meegegeven).
En sowieso, je kan elk vest gewoon in een ander team stoppen door er met de gun op te schieten. Dus vest 3 bewijst niet dat dat een ander team is (team van de mol) dan vest 4 (team van de kandidaten). Ze hadden bij wijze van spreke allemaal een ander nummer op hun vest kunnen hebben. Uit bericht van Saskia:
"Battle vesten
Na het inschakelen van het vest, moet je het vest koppelen aan de teamkleur van je gun. Dit doe je door één keer op het vest te schieten. Het vest gaat daarna branden in de gekozen teamkleur."
Rugnummertje 3/4 is niet gekoppeld aan teamindeling. Want de teamindeling is flexibel en t rugnummertje is statisch.
Ik discussieer daar graag morgen met je over in dat draadje. Voor nu ga ik slapen. Welterusten en happy mol hunting.
Dat is prima
ik had op jouw bericht gereageerd, staat bovenaan pagina 29.
Droom niet van de mol heh